mixfood4@gmail.com | 030 288 7042

FAQ

Veel gestelde vragen

Hoe word ik klant bij Mix Food BV?
U kunt klant worden bij ons door door contact op te nemen via de formulier of door telefonisch contact. Bij volledig en correcte gegevens zullen wij een account voor u maken.

Wat verkopen jullie?
Wij zijn voornamelijk gespecialiseerd in Marokkaanse, Turkse en Midden-Oosterse levensmiddelen. Onze assortiment kunt u altijd bekijken op onze site.

Waarom zie ik geen prijzen?
Wij publiceren de prijzen niet publiekelijk omdat wij de inkoopprijzen van onze klanten willen beschermen.

Hoe werkt het retour beleid?
U kunt producten retourneren binnen 7 dagen zolang het ongeopend, onbeschadigd in originele verpakking verpakt is. Daarnaast moet u ook in bezit zijn van de factuur daarvan. U kunt retourneren bij onze magazijn ruimte in Utrecht of door het af te geven aan één van onze chauffeurs.

Welke betaalmethodes worden geaccepteerd bij Mix Food BV.
De volgende methodes die wij accepteren zijn: pin, overmaken op factuur en contante betalingen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?.
U kunt uw wachtwoord veranderen door met ons contact op te nemen of door wachtwoord vergeten te drukken.

Wat zijn de leveringskosten?
Vanaf een bestelling van minimaal 500 euro leveren wij het gratis tot aan uw deur.

Leveren jullie ook in het buitenland?
Onze klanten zijn voornamelijk gevestigd in Nederland en België, als u hier buiten valt zou dat op overleg mogelijk kunnen zijn. Uiteraard kunt altijd uw goederen ophalen zolang uw btw-nummer geldig is.

Ik heb nog geen antwoord op mijn vraag.
Wij staan altijd klaar voor uw vragen via de contactformulier of via de telefoon.